آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»صوتی تصویری»تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اندروید اسما
تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اندروید اسما-pic1

تلویزیون ال ای دی فول اچ دی اندروید اسما

توضیحات محصول

معرفی اجمالی
شارپ LC-55LE570 در سایز 55 تولید شده و برای داشتن فضای دید بهتر از پایه ای نازک و قابی نازک در آن استفاده شده است. نکته ی جذاب تلویزیون های شارپ در این است که تمامی سعیش را در ارائه ی کیفیت تصویر ممتاز کرده است. احتمالا تا به حال در مورد بهترین کیفیت تصویر تلویزیون ها سوال پرسیده اید و ما این تضمین را به شما مشتریان عزیز می دهیم که یکی از استثنایی ترین کیفیت ها به برند شارپ تعلق دارد. با صدای فراگیر تلویزیون ال ای دی 55LE570X شارپ از دنیای سرگرمی های جذاب و زنده بهره خواهید برد و به این باور خواهید رسید که خرید برند شارپ برای تلویزیون، یکی از استثنایی ترین کارهای زندگیتان خواهد بود!شارپ در تولید اجناسش از تمامی استاندارد های تولید لوازم خانگی ژاپن استفاده کرده است. بنابراین ویژگی های سازگار با محیط زیست به خوبی در این مدل گنجانده شده اند و اسایش بیشتر خود و افراد خانواده تان را تضمین می کنید. تلویزیون مدل 55LE570 تولید شرکت شارپ می باشد و دارای سه پورت hdmi و سه usb برای انتقال و اشتراک گذاری محتواها است. سایز این مدل 55 اینچ و دارای کیفیت فول اچ دی می باشد. بنابراین با قیمتی مطلوب از تصاویری فول اچ دی و باکیفیت بهره خواهید برد. با پورت usb می توانید به اشتراک محتواهای چندرسانه ای پرداخته و آن ها را همراه با خانواده ببینید. تلویزیون فول اچ دی 1080P از فرمت های عالی با رزولوشن 1080 پیکسل به خوبی پشتیبانی می کند. جزئیات تصویر به خوبی بر روی صفحه نمایش ظهور خواهند کرد و تیزی تصاویر، جلوه ای ویژه دارد.

تلویزیون ال ای دی 55 اینچ شارپ، فول اچ دی و اسمارت شارپ -رنگ بیشتر-تصاویر شگفت انگیز- 55LE570- تلویزیون اندروید- محافظت در برابر گرما و اتش – طراحی فوق العاده و استقامت عالی – حالت بهره وری انرژی – مصرف انرژی پایین – محافظت کامل از منابع طبیعی – پنل ویژه ی X-Gen- کنترل تصویر اکو – خاموشی خودکار در صورت نبودن سیگنال

طراحی مدرن
پایه ی ال ای دی شارپ LC-55LE570 از مواد طبیعی تشکیل شده است و توجه ویژه ای به باریک بودن قاب صورت گرفته است. بنابراین در فضایی مینیمال از دیدی جذاب استفاده خواهید کرد. شیک بودن و جذابیت این تلویزیون ، غوغایی عجیب در مهمانی هایتان ایجاد خواهد کرد.


آگهی دهنده: afrazesh
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان آذربایجان شرقی - تبریز - صوتی تصویری در تبریز
آدرس: بانه روبه روی پمپ بنزین داخل شهر ساختمان افرازش
به روز شده در:۱۳۹۵/۱۲/۲۳
بازدید: 699 بار
ایمیل: