آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»صوتی تصویری»میکروفن کنفرانس TAIDEN
میکروفن کنفرانس TAIDEN-pic1

میکروفن کنفرانس TAIDEN

کمپانی TAIDEN با تجربه 20 ساله از قدیمی ترین طراحان و سازندگان تجهیزات کنفرانس و ارائه دهنده سیستمهای میکروفن و کنفرانس نیاز تمامی سالن های کنفرانس را با توجه به بودجه و کاربری آن سالن ها برآورده می نماید.
تولیدات TAIDEN :
سیستم کنفرانس 3255: قابلیت اتصال به کامپیوتر- دارای دو خروجی هدفون و میکروفن- دارای لامپ قرمز بر روی میکروفن برای تشخیص گوینده-دارای سیستم جلوگیری از فیدبک و کلید حق تقدم.
سیستم کنفرانس 3071: دارای قابلیت های سیستم کنفرانس 3255 ، همراه با سیستم رای گیری و گزارش آراء و حفظ آراء به صورت اتوماتیک پس از چند ثانیه.
سیستم کنفرانس 3081: دارای قابلیت های فوق همراه با نمایشگر LCD و کاربرد کارت IC و نیز ارسال پیامهای کوتاه بوسیله اپراتور و دریافت آن بوسیله نمایشگر روی یونیت و نمایش شماره سخنران و نتیجه آراء.
سیستم کنفرانس 3080: دارای قابلیتهای فوق همراه با صفحه نمایش برای نشان دادن زبان و لیست اطلاعات و 32 انتخاب کننده زبان و قابلیت اتصال به دوربین دام اسپید.
سیستم کنفرانس TAIDEN شامل واحد میکروفن ریاست و واحدهای میکروفن شرکت کننده و مرکز کنترل جهت اتصال به سایر ادوات می باشد. میکروفن های شرکت کننده به صورت زنجیروار توسط یک رشته کابل متصل میگردد و میکروفن ریاست توانائی قطع کردن میکروفن های شرکت کننده را دارد.
چرا TAIDEN ؟
-استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین فن آوری روز جهان با طراحی زیبا و متنوع
-صدای خوب و با کیفیت
-دارای گواهینامه استاندارد جهانی
-قابل اتصال به تمامی تجهیزات صوتی و تصویری
-پشتیبانی و خدمات پس از فروش عالی و سرویس سریع
-گارانتی 3 ساله
سیستم های دیجیتال کنفرانس، سیستم کنترل مرکزی، ترجمه همزمان باسیم/ بی سیم، سیستم های رای گیری صوتی و تصویری، سیستم های ورود به کنفرانس و 300 نوع محصولات مربوطه با مارک تجاری تایدن می باشد. سیستم کنفرانس تایدن مناسب برای سالن های بزرگ و کوچک با قابلیت نصب بسیار آسان و راهبری سیستم با رایانه.
تمامی محصولات TAIDEN بمدت 3 سال تحت گارانتی می باشد.
سال اول تمامی تعمیرات و تعویض قطعات بصورت رایگان است و در 2 سال دوم در صورت تعویض قطعات، فقط مبلغ قطعه دریافت می گردد و اجرت تعویض یا تعمیر رایگان خواهد بود.
سیستم های کنفرانس تایدن به علت قیمت های رقابتی شهرت یافته است.
ایجاد حق انتخاب برای مشتریان با تنوع محصولات TAIDEN


آگهی دهنده: شرکت پرتو
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - صوتی تصویری در تهران
آدرس: تهران-خیابان انقلاب-خیابان سعدی شمالی-کوچه معمار مخصوص-پلاک41-واحد3
قیمت: لطفا تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۶/۶/۱۱
بازدید: 747 بار
ایمیل: