آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»صوتی تصویری»گاوصندوق سوپر کاویان مدل 250
گاوصندوق سوپر کاویان مدل 250-pic1

گاوصندوق سوپر کاویان مدل 250

گاوصندوق سوپر کاویان مدل 250:
مشخصات کلی کالا

گاوصندوق سوپر کاویان مدل 250 دارای ارتفاع 1متر و عمق و عرض 40 و 45 سانتیمتر است. این گاوصندوق دارای وزن حدود 240 کیلوگرم می باشد و عمر مفید آن 15 سال تخمین زده شده است. کلیه قطعات آن ساخت ایران است و از بهترین قطعات موجود برای مونتاژ آن استفاده شده است. در ساخت این محصول از ورق فولادی به ضخامت داخلی 1 میلیمتر و خارجی 1.25 میلیمتر بهمراه بتن استفاده شده است. این گاوصندوق رمزدار دارای دو طبقه می­باشد که طبقه پائین آن محفظه جداگانه با قفل و اهرم مجزا می­باشد و در طبقه بالای آن علاوه بر محفظه طبقه دار دارای یک بخش جداگانه برای دسته چک و مدارک کیفی تعبیه شده است. این مدل دارای دو رنگ طوسی و قهوه ای می باشد. از نظر دسته بندی آن ضدآتش (بین 2 تا 3 ساعت) میباشد. دستگیره­ های درنظر گرفته شده برای این مدل گاوصندوق چرخشی است. طبیعتا بدلیل وزن و ابعاد آن قابلیت نصب بروی دیوار را ندارد.
توضیحات مشاور 301030

یکی از مهمترین اقلام در خریدهای شرکت­ها، ادارات، دفاتر و جدیدا منازل گاوصندوق می­باشد. نیاز به گاوصندوق خوب برای محافظت از اسناد و مدارک در مقابل دزدی، آتش­سوزی و دیگر خطرات احتمالی امروزه شدیدا احساس می­شود. می­توان به جرات اذعان نمود که انتخاب یک گاوصندوق خوب برای ادارات و شرکت­ها از ضروری­ترین اولویت­های تجهیز به شمار می­ آید. در ابتدا رتبه ایمنی گاوصندوق ها بصورت حرف B بر اساس سطوح امنیتی دسته بندی می­شدند. بعدها براساس مدت زمان مقاومت در مقابل ابزارآلات مانند دریل و اره از 15 دقیقه تا 30 دقیقه و از دیگر جهات بر اساس حروف T، R و L دسته بندی شدند. امروزه رتبه­های آتش با دمای خارجی از 1500 درجه سانتیگراد تا 1850 درجه و سقوط­ آزاد از ارتفاع 9 متری بروی سنگ نیز با حرف H و اعداد مربوط به رتبه­بندی امنیت گاوصندوق­ها اضافه گردید.

دسته بندی های متعددی برای گاوصندوق ها می­توان ارائه نمود ولی یکی از مناسبترین و ساده ترین دسته بندی ها بصورت زیر است:

1- گاوصندوق های ضد سرقت (با لایه های آهنی)

2- گاوصندوق های ضد آتش (با لایه های کامپوزیتی)

3- گاوصندوق های ترکیبی (ضد سرقت و آتش)

4- گاوصندوق هایی با قابلیت های خاص (ویترینی، دیواری و غیره)


شما می توانید این محصول با کیفیت را از فروشگاه اینترنتی 301030 به آدرس www.301030.ir با نازلترین قیمت خریداری کنید.لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی 301030 دارای نماد اعتماد از وزارت صنعت معدن و تجارت می باشد و اولین فروشگاه اینترنتی است که با شرکت پست و پست 193 قرارداد دارد


آگهی دهنده: فروشگاه اینترنتی 301030
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - صوتی تصویری در مشهد
آدرس: مشهد - بلوار وکیل آباد - کوثر شمالی 5 اولین کوچه سمت چپ - پلاک 12 - طبقه دوم
به روز شده در:۱۳۹۴/۹/۱۸
بازدید: 517 بار
ایمیل: